View Single Post
Sitat av Absurd Vis innlegg
Kanskje faren din ser det som at du akkurat har kommet deg ut av rennesteinen også endelig når du tjener penger igjen, så bruker du det på noe han mener er bortkasta penger.

Ja jeg synes du overreagerer veldig. Og synes kanskje heller ikke du skal se en sammenheng i dette og ditt nylige rusmissbruk.
Men som han over sier er det nok viktig og snakke med far om dette.

Men liksom bare så jeg skjønner greia, du har bodd hjemme hos far i 3 år, også når du har flyttet hjemme fra igjen så har du brutt all kontakt med han fordi han ikke ville komme til deg, den dagen du ville at han skulle komme? November er da vel ikke så lenge før januar heller ..
Kan det være at gårdsbruket står i veien for reisen? Eller kanskje han rett og slett ikke vil at du skal "kaste" bort penger akkurat når du er på beina igjen. Nei ring faren din å si at du er glad i han og at du håpoer han kommer på besøk endag, du sier jo selv dere har et nært forhold, så dette føles helt sikkert like urettferdig for han - men uansett hjelper ikke prate med oss ring da far din da...
Vis hele sitatet...
Har bodd borte i 3 år, og bodde kun 3 mnd hjemme hos han før egen leilighet i perioden med AAP/NAV. Første året hadde vi ukentlig kontakt, men ting ble veldig rart etter dette med 30-årsdagen. Pengebruken på fly og hotell for foreldre er da ikke sløsing?

Gårdsbruket er ikke i drift så reising går fint sånn sett.

Senere tids rusbruk har gått opp og ned, holder meg til cannabis nå om dagene.

Takker for svaret likevel, det kan godt hende jeg overreagerer, og at det er en filleting som har vokst ut av proporsjoner helt. Han fyller selv 60 samme dag jeg blir noen-og-tretti så jeg vurderer å ta et besøk hjemme den helgen.