View Single Post
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Trådstarter
905
Ikke det at jeg som trådstarter har noen autoritet til å trekke konklusjoner, men jeg føler at det blir litt mange innlegg om hvor gammel dere var når dere begynte og drikke og om foreldrene deres er kule eller ikke.

Tillat meg og sitere meg selv;
Så har dere noen tanker rundt ungdommer som drikker, både i og utenom hjem med foreldres indirekte samtykke? Tror dere det kan bidra til å forhindre alkoholisme i de senere år? Kan det ha en positiv/negativ effekt på hvordan man oppfatter hvordan alkohol er som et rusmiddel - hvor forsiktig man faktisk burde være rundt alkohol? I senere ungdomsår blir jo alkohol mer og mer vanlig, er det kanskje like greit at foreldre støtter dette, framfor å straffe det?
Vis hele sitatet...
Jeg føler at dette er et tema med diskusjonpotensiale, har fått noen veldig interessante syn/vinklinger rundt dette, men det er sikkert noe som ikke har blitt nevnt som kunne gjort temaet mer interessant. En fin liten tommelregel for forum som jeg prøver og følge (kanskje ikke så bra som jeg burde): "Bidrar jeg til tråden med dette innlegget?"

Ikke for å henge ut noen eller rakke ned på noen, bare synd om dette skulle bli en listetråd.