View Single Post
Trådstarter
12
Det meste er vel forskjellig king123, foruten at begge har samme tema og er tekstbasert.

Jeg mener Mafiaens Hevn er vesentlig bedre, men nå er vel ikke jeg den mest objektive her. Det er i hvert fall flere som spiller Mafiaens Hevn og det er heller ikke problemer med juksing som følge av feil i spillet.

warmkorv:
Antar reklameposter ikke er lov her, så derfor ble det ikke det. Målet er jo å se hva brukere har problemer med å forstå og sette seg inn i på egenhånd. Det ville vel derfor og gått litt mot sin hensikt. Du må gjerne spille på mobilen dersom du ønsker det, er ganske mange som bare spiller på mobil.

Dictum Factum:
En del grinding er det vel i de fleste spill, men på Mafiaens Hevn så har du muligheten til å gjøre ting i ditt eget tempo samt gjøre det bra på andre måter. De sterkeste i spillet er de som klarer å få andre til å jobbe for seg mens de selv leder, organiserer, planlegger og bestemmer hva alle ressursene skal brukes til. Er enkeltpersoner i spillet nå som sitter å tar avgjørelser med flere titalls andre spillere i ryggen uten å gjøre mye annet enn å planlegge og organisere.

Det er et strategispill der konkurrenten eller hjelpemidlene er hundrevis av andre spillere. Grinding er en av måtene å skaffe ressurser på, men en kan være ganske kompetitiv uten å grinde.

Jeg tror du ville likt det, men jeg er enig i at de første timene kan være ganske kjedelig for en person som vet en del om hva det går ut på. De om ikke vet hva det går ut på trenger nok den tiden til å lære litt etter litt.

Å bli kjent med andre er for de fleste en stor del av spillet, så det er helt klart slik en får størst utbytte og sjanse til å sabotere bokstavelig talt flere årsverk med spilling for folk du ikke liker. Høres kanskje ut som om en garantert kommer til å dø nokså raskt, men vanskelighetsgraden på å drepe andre brukerkontoer er ganske balansert.

retovio:
Timeren begynner å telle ned hver gang du trener, om det var det du lurte på?