Tråd: Solarium
View Single Post
Sitat av cesece Vis innlegg
Hadde minst 5 venner som tok melanotan en del år tilbake.

Alt dette er myter både fra hva jeg har lest og sett med egne øyne. Man får en helt vanlig brunfarge. Fordelen er at man får denne brunfargen med bare 10-20% av solarium tiden til noen som ikke bruker melanotan.

Alt kan misbrukes/feildoseres, men melanotan gir definitivt en helt vanlig brunfarge hos alle jeg har sett bruke det. Når det er sagt så ville jeg ikke anbefalt melanotan til noen med rødt hår og fregner. Du må bare akseptere hvem du er og finne andre måter å skille deg ut på.
Vis hele sitatet...
Alt dette er myter? Så mine venninner som går rundt med det som ser ut som fuckings verdenskart på kroppen fordi de stakk disse sprøytene i magen på hverandre for ti år siden, de er bare humbugs og troll? De har flekker herfra til helvete og ser fremdeles slitne ut i huden den dag i dag.
Har du brukt dette selv?
Jeg vet hvordan de så ut. De så ut som noen jævla romvesener hele gjengen, og flere av de fikk både somatiske og psykiske plager av det. Helt vanlig brunfarge? Ta å kutt ut a, hvem prøver du å lure egentlig. Sitter du seriøst her å fremsnakker et hormon son hverken er lovlig i Norge eller ferdigtesta generelt?? Ingen vet hva denne dritten gjør med kroppen om 10 år eller 50 år

Sitat av Jorg Vis innlegg
Neivel frøken, jeg snakker ikke ut av ræven. Jeg har prøvd det selv med samme hudtype som TS og det funker helt fint. Man får en fin farge som man aldri vil kunne oppnå uten, og så lenge man tar visse hensyn og ikke overdriver så er ikke det noe problem.
Vis hele sitatet...
Du har samme type hudfarge som ts, som da er: "naturlig ekstrem blek". Og du mener du nå har en flott brunfarge takket være denne gudegaven av en sprøyte som inneholder funky greier som ingen merkelig nok kan gre ordentlig ut om hva er.

Nei. Hvis du er veldig blek så skal du være blek. Blek hud kan også være veldig vakkert. En ginger som går fra melkehvit hud til manipulert brun hud er ikke mye vakkert.
Sist endret av Hidden_sniper; 17. oktober 2021 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.