View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Antiex Vis innlegg
Det er etter min mening en elendig og lite demoktatisk og lite "preventiv" virkning av å skulle forby dette. Syns helt ærlig at man burde hatt en avstemming om dette. Da får jo man brukt den avstemmingsfunksjonen på forumet også.
Rustopicsene på forumet er jo til tider på grensen til hjerneskadet, men poster der får stå. Det er sunt at folk har et norsk sted å diskutere steroider, hormoner eller hva faen man diskuterer relatert til det. Man kan ikke gå til legen å diskutere steroider, det kan man med rusmidler. Dette kutter armene på oppegående folk på forumet
Vis hele sitatet...
Freak er faktisk ikke et demokrati, vi er ikke et totalt diktatur heller, men et privateid forum som driftes av frivillige.
Vi har anerkjent at rus-seksjonen trenger et ansiktsløft tidigere i tråden, og vi ber brukere hjelpe oss med å rappportere. Er det noe mer du vil tilføye eller vil du bare klage?

Vi har ganske klare bevis på at bole-trådene er særdeles like konstruktive og utviklet seg i særdeles negative retninger. De aktive i det forumet hadde lang tid på å dra opp kvaliteten, vi fikk en "Den store steroider-tråd" som det eneste skikkelige temaet, men jeg vet om i hvert fall ett tilfelle der brukere som ville bidra med informative tråder om steroider ville ha betalt/reklamere for at brukere skulle sende h*n donasjoner for "arbeidet" med å skrive trådene.
Jeg ble særdeles provosert av sistnevnte, for jeg og andre her har da vitterlig skrevet mange store tråder her på bruket uten å tigget om ei jævla krone.

Så, jeg mener de som var interessert i emnet har fått mange sjanser til å skape et godt underforum men de har ikke levert.

Dette er løgn, har du ikke fått med deg måten krav til edruelighet til førerrett er blitt missbrukt de siste årene? Som voksen kan du ikke risikere å nevne rekreasjonell rusbruk for helsepersonell.

https://www.sivilombudsmannen.no/utt...e-edruelighet/
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:26.