View Single Post
Veldig rar besluttning men det reflekterer norsk kultur hvor heroinster og speed freaks er ofre av samfunnet og den eneste grunnen at de ble avhengige var pga at du og meg ikke tok nok vare på dem. Mens bolere er det mest ondskaps fulle folka som finnes pga de ikke er i en ''sårbar'' gruppe og de boler kun for egoismen sin. Norge er det eneste landet hvor politet kan arrestere deg for å være ''stor''
De gir heroinster egne steder hvor de kan skyte opp hvor de får gratis nåler og er overvåka av en lege, men lykke til med å få hjelp visst du innrømmer bruk av bol.

Men forsåvidt jeg tror ingenting blir tapt da siden mye av diskusjonene over bol her var så broscience at jeg fikk hakeslepp flere ganger av å lese tråder her. Så en tråd hvor en kar kjørt 600mg med trenbolon uten testo, en annen tråd hvor en mente at å spise 20egg hver dag tilsvarte en kur med testo en annen tråd hvor en anbefalte en kid på 18 å ta hgh etc. Mye bro science cringe. Dr perception, asburgerbro og superspurv var de eneste som faktisk hadde lest seg opp på noe som helst.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 1. februar 2021 kl. 18:35.