View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kuami Vis innlegg
Hva er deres synspunkt på tråder som omhandler dosering av legemidler i rusmiddel forumene ? Ingen spørsmål om rus i det hele tatt, bare hvilken dose for og sove eller få ønsket effekt uten rus.

Vist det er noen tråder som vi mener ikke hører hjemme på rusmiddel forumene, skal rapport knappen brukes ? Jeg ser det er endel tråder om dette som får stå, er slike spørsmål er tillat?
Vis hele sitatet...
Det er egentlig en fin tynn linje det der: å spørre folk om deres erfaringer med et legemiddel er innenfor, man spør jo om andres subjektive erfaring.

Men å spørre om hvor mye eller hva man skal ta av et legemiddel glir utenfor, man ber da om instrukser, som legen allerede burde ha gitt, rundt å bruke et legemiddel.


Angående rapportering: Ja, er det noe dere tror er utenfor så rapporter det, det er ikke farlig å ta feil, bedre med en rapport for mye enn en for lite.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvor rask tid er det snakk om på dagtid? 5-15 minutter?
Folk som har vært på freak en lengre periode kan jo alltids være ambassadører for å rapportere inn trash innlegg.
Vis hele sitatet...
Jeg får en notis på telefonen og kan i teorien reagere innen få minutter. Er jo noen unntak, jeg har en jobb der jeg ofte må ha lydløs telefon og følge med på det jeg driver med.
Sist endret av Dodecha; 1. februar 2021 kl. 16:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.