View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er klart vi kan gjøre en bedre jobb på flere ting i rus delen av forumet, det flyter over av tråder med veldig lik problemstilling, enkle spørsmål som kan fjernes under egeninnsats etc.


Det som virkelig vil hjelpe på dette er om brukere rapportere slike tråder, vi kan da handle ganske raskt. Det er ikke alltid vi har tid til å følge med på nye innlegg/tråder.
Vis hele sitatet...
Hva er deres synspunkt på tråder som omhandler dosering av legemidler i rusmiddel forumene ? Ingen spørsmål om rus i det hele tatt, bare hvilken dose for og sove eller få ønsket effekt uten rus.

Vist det er noen tråder som vi mener ikke hører hjemme på rusmiddel forumene, skal rapport knappen brukes ? Jeg ser det er endel tråder om dette som får stå, er slike spørsmål er tillat?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Høres bra ut! Hva med å rydde opp i rus delen av forumet også? Vi er trossalt ikke noe helsepersonell og enkelte misveiledende råd fra noen brukere her inne kan føre til at det skjer forferdelige overdoser eller andre ulykker. Rapporter og erfaringer er vel helt ok men tråder somfks ,hvor mye må man ta for og åpna rus? Kan jeg ruse meg på dette? Har tatt antall x mg hva kan jeg forvente?

Synes disse trådene som stadig dukker opp er meget urelevant og siden vi ikke er helsepersonell burte vi ikke svare på dem engang.
Vis hele sitatet...
Jeg har reagert en del selv på dette med at freak ikke er helsepersonell, men nå er det blåst totalt utav kontroll. Noen spørsmål går faktisk og svare på uten og vere helsepersonell, men dosering av legemidler fått av legen for og ikke oppnå rus hører ikke hjemme i rusmiddel forumene.

Nederste delen er bare min mening, dere velger seffølglig selv hvordan dere vil gå fremm med dette.