Tråd: Wiborg saken
View Single Post
Grei nok
knert1's Avatar
Trådstarter
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Så du dokumentaren fra Dplay ? som gikk i janurar i år. https://www.dplay.no/programmer/mannen-som-falt

Jeg tenker det dithen at Wiborg ikke tar selvmord på denne måten selv om han hadde psykiske problemer. Dette er drap etter min mening og var slappt arbeid av Dansk politi som ikke gjorde noen ting enn å legge dette som selvmord uten å undersøke dette.

Wiborg døde etter min mening etter maktspill høyt oppe på politiker nivå og lengre ned på rangstigen som igjen bygger på økominisk vinning for parter at Garbermoen skulle bli flyplassen i steden for Hurum. Tenk hva Gardermoen hadde vært idag om det ikke hadde blitt noen flyplass der. Mange parter fra bedrifteiere til tomteeiere som hadde vinning på dette.

Wiborg hadde ikke gjort dette så grundig med sin rapporter om værdata fra Gradermoen kontra Hurum for å så dra til Køben og ta selvmord som ikke passer inn, samtidig er måten han ramlet ut av vindu fra hotellet veldig merkelig måte å gjøre det selv på uten at noen faktisk har dyttet han.
Vis hele sitatet...

Faktisk begynte jeg akkurat å se den dokumentar serien. Har lest og hørt om den saken før, og har i motsetning til alle andre konspirasjonsteorier ikke klart å legge denne helt bak meg. Han satt i vinduet, og det ble funnet ekskrementer med sigarettstumper i vinduskarmen der han satt...

Tyder jo på at fyren hadde dødsangst et øyeblikk der... Og ikke minst hvor beleilig det var for alle som hadde satsa penger på Gardermoen. Men tenkte plage denne tråden får få mest mulig innspill.
Sist endret av knert1; 5. august 2020 kl. 21:45.