View Single Post
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av m0nte Vis innlegg
Det at du måtte ta kontakt med forsikringsselskapet selv, ser jeg ikke som noe urovekkende. Tar bilselgere og bilmekanikere tak kontakt med forsikringsselskapet for deg? Snekkere og eiendomsmeglere?

Det er din forsikring, ikke personen som solgte den til deg. Klart at et stort selskap som Elkjøp har en egen avdeling eller samarbeidsavtale med selskap som tar seg av forsikringssakene. Tror du at deltidsselgerne bak disken er opplært i både salg, kundeservice og support - og i tillegg fungerer som en fullverdig forsikringsagent som kan avdekke svindel og utstede erstatninger og nye produkter?
Vis hele sitatet...
Oi fack, skulle ikke gi KP.


Saken er at Elkjøp sto på sitt at de ikke hadde fått rekvisisjon fra forsikringselskapet om og kjøre i gang reparasjonen, selvom forsikringen hadde sendt dette til dem. Derfor måtte jeg sette av to-tre timer til og megle imellom dem, før jeg til slutt mistet tålmodigheten og reiste èn time til nærmeste Elkjøp og krevde at dem ringte forsikringsselskapet mens jeg så på. Helluva unnskyldning når de innså at jeg hadde rett, og Kundeservicen har fått høre av meg.


Men nå er som tidligere sagt telefonen kommet og de har fått fikset alt.