Tråd: Hund, politi?
View Single Post
La meg begynne å svare her.
Nicket ditt er ironisk fordi du ikke er en realist.

Hunden skal forhindre folk i å løpe vekk, ikke leke Rex og stå og bjeffe på den som løper vekk.

Motsatte ikke chripson seg arrest, sier du? Han løp jo faktisk 150 meter før politimannen slapp hunden.
Og med tanke på at hunden bare fikk holde i ballene hans i 10 sekunder, synes jeg ikke at vi bør dømme politimannen for mangel på kontroll, men mer det å løpe 150 meter RIMELIG fort.

Sitat av chripson
Men i deg hunden paserer meg glefser den etter hendene mine. jeg trakk den til meg, og 0,1 sec senere sitter hunden fast i skrittet på meg. spisse tenner som sjærer gjennom bukså og med kjønnsdelene mine. Etter ca 10 sec klarte politimannen å få kontroll på hunden, og fikk den til å slippe.
BTW: Jeg fikk ingen alvorlige skader, PGA jeg hadde på meg dongribukse, som var litt langt nede.... så hunden kom ikke til... Takk og pris for det!
Vis hele sitatet...

Ahaa, kanskje du skulle ha lest den posten bedre. Først og fremst, fikk han ingen varige skader, ei heller noen skader overhodet. Dessuten trakk han til seg hånden. Joda, enhver ville nok ha gjort det, men hunden oppfatter dette som at man prøver å komme seg unna, og biter igjen.

Du misforstår atter en gang. Hunden ser fint forskjell på en mann som løper og en som står i ro, men når føreren beordrer den til å holde nede en person, så gjør den det. Atter en gang er det på førers side.

100% uskyldig gutt? Uskyldige gutter løper ikke sin vei.