View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Fastlegen kan rett og slett ha insett at hen har tatt seg vann over hodet og tenker at dette er LAR mye bedre på. LAR er ikke noe fengsel som så mange skal ha det til.

Jeg hadde blitt veldig overrasket hvis du opplevde at de ikke forstod situasjonen din og i tillegg begynte å «straffe» deg med bekymringsmeldinger og konsekvenser for omsorgen for barnet ditt.

Jeg er selv LAR pasient pga tidligere heroinavhengighet, står på buprenorfin 8mg for tiden.

Jeg er helt fornøyd med min behandling. Jeg har alltid blitt tatt på alvor, og de få misforståelsene det har vært har blitt raskt oppklart. De jobber innafor rammer og regelverk de og, så mye som fremstilles som uvilje er egentlig bare regler.

I tillegg så MÅ du ingenting. Det du høres ut som du skal ha er en solid nedtrappingsplan over lang tid. Det er LAR gode på. Forklarer du situasjonen din så vil de forstå. Hvis du bor i Oslo ihvertfall så er det ikke noe problem. Det eneste er isåfall hvilket legemiddel du skal over på. Men snakker du like godt for deg som du skriver så finner dere en løsning som funker



Distriktene kan vel være vanskelige noen ganger, men du blir ikke tvunget og straffa og mistenkt uten videre.

Lykke til
Sist endret av NodSquad; 12. mars 2024 kl. 19:31.