View Single Post
Takk for gode svar folkens Da må jeg nok bare ta opp telefonen over helga og prøve å forhandle.

De er veldig strict på at man bare får vanlig fastlønn uansett reise og alt. Og kjøregodtgjørelse får man bare fra hovedkontoret og til respektive plass man skal tur/retur, men jeg bor jo 1t+ unna hovedkontor med mange bommer så vinninga går opp i spinninga med det. Får dekt kost og losji på reiseregning(tilbakebetalt på neste lønn så må legge ut selv) , men ikke noe ekstra utover det.

Hadde en kollega til som fikk lignende type stilling og han fikk ikke høyere lønn. Var ikke så de rikket på seg i det hele tatt. Jeg vet at jeg må ha bortimot 100k ekstra i forhold til tilbudet for å enda opp med litt i pluss så hvis de ikke går med på det så får de finne noen andre rett og slett.

Søkte jo jobben fordi jeg trodde at det var en vesentlig økning mtp. hva slags stilling det var og hva de forventet av den jobben. Men tydeligvis så har jeg kanskje mistolket det litt.

Menmen, åpner seg vell andre bedre muligheter senere om de ikke ønsker å høre på mitt mottilbud.