View Single Post
Trådstarter
104
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Skaff deg uføre forsikring i banken først. Tving deg så gjennom 1 år til med jobb før du gjør noe mer. Da dekker forsikringen resten når du blir uføretrygdet. Dvs at du kan få en tilnærmet normal lønn
Vis hele sitatet...
har aldri hørt om det takk for tipset

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Nå begynner jeg å lure på hvordan DU oppfører deg siden "alle" andre behandlere deg slik. Og hvis du bare har tenkt å drive dank, hvordan vil folk DA tenke om deg?

Når du ønsker å bli ufør, tenker du på faktisk ufør, eller bare snylte og motta penger? En enkel måte å bli ufør på er å ødelegge/kutte av høyrearmen din. Da er det meget få jobber du kan utføre, og du blir garantert ufør. (Og sannsynligvis plassert på pleiehjem resten av livet). Du må bare ikke tro at det å bli (faktisk) ufør er noen dans på roser. Selv har jeg vært ufør i to år, og jeg kjeder vettet av meg. Jeg misunner dem som kan jobbe.

Mulig jeg ble litt alterert her. Så blir artig å se om El Moderator fjerner innlegget.
Vis hele sitatet...
Husker hver dag på skolen lurte jeg på hva jeg gjorde galt? hvorfor ble jeg dyttet ned trappene på skolen? hvorfor ble jeg banket opp? Folk ser noen som er annereledes eller virker svake og folk går etter dem som ulver. Jeg gir faen i hva folk tenker om meg visst jeg blir ufør, blir jeg ufør skal jeg aldri gå ut av huset noensinne er rett og slett ikke verdt det.
Sist endret av lolaper; 11. juni 2020 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.