View Single Post
Nei, 9900K er klart bedre. I de få spillene der HT er en ulempe og en får en liten negativ ytelse ved å bruke det er det bare å skru det av. Bare ta en liten titt her https://www.gamersnexus.net/hwreview...8700k-and-more.

Når jeg sammenligner listen din kontra komplett sine tilbud så ville jeg personlig endret ett par ting. Du har klart å velge nesten den eneste PSU'en i den serien som ikke er på tilbud. Spar tusen kroner nesten og velg heller 750W versjonen, det vil være det beste valget. En har også 1000W til en rimeligere penge enn 850W'eren. Samt hovedkortet ville jeg byttet til aorus master, ene og alene bare for clear cmos knappen på bakpanelet. Det er noen få hundrelapper opp dit, klart verdt det i mine øyne i alle fall.

Skulle jeg først gått for 9700K hadde jeg helt klart spandert på meg prisforskjellen opp til 9900K, hvis så høy FPS som mulig er målet i de fleste spill. Hadde ikke det vært målet hadde jeg like vel gått for i9'en. For å da oppsummere så ville jeg byttet til 750W PSU, byttet HK og gått for 9900K, og det for så å si den samme prisen som står i listen nå, skiller kun noen få hundrekroner. 750W holder rikelig