View Single Post
Sitat av marp Vis innlegg
Hallsetheimen i Klæbu, ca. 30 min kjøring fra Trondheim!

Der fins det i alle fall en del gamle bygg. Desverre er mange av de revet nå, men noen står igjen enda!
Ellers vet jeg av en del gamle gruver og huler rundt om Trondheim som går mange hundre meter inn i fjellet, men disse har jeg ingen planer om å fortelle om her (enda i alle fall). De fleste er livsfarlige å gå inn i.

Jeg lurer på å lage et kart over noen av plassene jeg kjenner til i Melhus, Trondheim, Klæbu og omegn. Dersom jeg skal gjøre det kommer jeg til å bruke litt tid på det. Blir å skrive litt om de enkelte plasser, og legge ved bilder osv. Men, hvis jeg skal gidde må jeg først vite litt hvordan interessen for noe slikt er.

Er det noen av dere som kunne tenke dere et Google Maps -kart med spennende lokasjoner for UE i Trondheim og omegn som tema?
Vis hele sitatet...
Er veldig interessert i UE i Trondheim og omegn. Sitter for øyeblikket og kjeder meg i Melhus, og om det fins noe her i nerheten å utforske, hadde det vært dritfett! Har vært med en jeg kjenner i noen grotter i Trondheim, er ikke veldig godt kjent i byen, så er vanskelig å si presis hvor dette var. Vi kjørte hvertfall litt opp fra Ila, og i en svingete vei oppi der er det flere huler som går rett inn i veggen rett ved veien som vi gikk inn i. Den ene gikk oppover så vi kom ut igjen litt lengre opp i skråningen, og det var flere tuneller som var knyttet sammen. Det var og et par litt større rom, og noen steder var det masse utbrente telys og greier, sikkert noe mørke ritualer som har blitt holdt her Det var spennende, og jeg vil gjerne vite om flere steder i nerheten av Trondheim!