View Single Post
Ja, her har du flein. Er litt usikker på nr 1 og 5. De er trolig ung flein, kan være vanskelig å gi sikker identifisering av så unge eksemplar. Nr 1 har noe som dekker over skivene, kan være slim fra hatten, men litt vanskelig å se på bildet.

Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Leste at dette kunne være ung flein siden den er litt lys under. Den hadde kjøre striper, toppen slapp gjennom lys og den så veldig ut som en flein. Legger ved et par bilder før og etter tørking :-) vet at de nede i venstre hjørnet er flein, men ville bare ha de til sammenligning under tørkingen.

Ellers enn det sitter jeg ihvertfall igjen med over 20g etter en liten plukketur rett ved området jeg bor (uten disse på dette brettet) Føler meg ganske heldig!





Vis hele sitatet...
Jeg ser 8 flein her. Det er de 8 nederst til venstre på bilde 2. Resten av soppen er ikke flein.

Sitat av Meeplemeep Vis innlegg
Hei,

Var ute en tur i dag og håper jeg har truffet blink. Er usikker på nr 4.
Takk for all hjelp ��

https://imma.gr/94385x296dc
Vis hele sitatet...
Ja, alt flein, nr 4 inkludert

Sitat av Frihette Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ser du har fått svar lenger oppe. Er enig med den vurderingen. Vil bare gjøre deg oppmerksom på at du har 2 sopper nummerert som nr 8. Den på øverste rekke er ikke flein.
Sist endret av tøydokke; 11. september 2020 kl. 00:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.