View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Fet kjerre!
Gjorde seg med annen, mørkere, tekstur på hjulene. Slike hjul har vel originalt en tynn ring av metall (Jern?)
ytterst, så nå ser det også mer autentisk ut (selv om det nødvendigvis ikke er noe mål i seg selv)
Vis hele sitatet...
Takk!
Jeg har ordnet metall ring ytterst på hjulet og men det er kanskje ikke så lett å skille det fra resten av hjulene med mindre man zoomer inn.

theunknown12: Blender er kjempemorro, man må bare tvinge seg litt til å holde på med det et par ganger i uken minst så man ikke begynner å glemme ting (de mest brukte tastatursnarveiene begynner å sitte ganske bra hos meg nå og det er kjempemorro).

Jeg har absolutt planer om å plassere kjerra i en slags liten åpning i en mørk eventyrisk skog, tenkte kanskje kjerra skal trekkes av noe mer spesielt av en hest (i stardew valley trekkes kjerra av noe som ser ut som en gris med solbriller og en Fez-hatt), må definitivt ha et lite bål ja, kanskje med noe magisk heksebrygg.. jeg har enda å lære mer om partikkel-systemer i blender, så vi får se hva jeg får til!