View Single Post
Jeg kommer fra en familie hvor selv et så "uskyldig" rusmiddel som marihuana,
har skapt utallig med splid og problemer Synd å se hvordan så mange av dere som bagatelliserer problemet.

Og før dere uttaler dere, bør dere kanskje ta til betraktning at dette ikke er et angrep på dere hasjrøykere som en samlet enhet, men snarere et tilfelle av en egosentrisk mann som setter sine egne behov foran kone og barn. (Men det er kanskje hva mange av dere også er, vil i hvert fall forklare hvorfor dere så febrilsk prøver å renvaske dere med idiotiske anekdoter om hvordan "kontrollert" dagsrus er bedre enn å drikke seg møkkings hver helg. PS: hvor mange 30-årige småbarnsforeldre kjenner dere som i det hele tatt gjør sånt?)

Bruk og besittelse er i Norge per dags dato ulovlig, det vil si hans handlinger er KRIMINELLE. Han setter seg selv foran sin familie. Han RUSER seg før han setter seg i bilen for å slippe av ungen i barnehagen.

Det er synd å høre at en så velutdannet og intelligent kvinne har endt opp med en mann som måtte vise seg å gi fan. Hvor er ambisjonene? Er dette hans mål for resten av livet? Forvente at dama skal holde kjeft mens han fyrer opp en feit en før bleieskift, for tross alt er han jo en god far som gjør sin plikt? Og de fremtidige verdiene som skal overføres til sønn er hvordan marihuana er harmløst og de som drikker er ti ganger større idioter? EN dag blir det legalisert sier han, da skal han le alle i trynet fra sofaen han sitter i, for med kun en 60% stilling i barnehagen har han nok av fri. HA-HA, kan tenke meg alle de gamle vennene mine som er leger, advokater og lærere er rimelige sure nå. For jeg viste de at selv en innrøyka tosk uten reelle verdier i livet kan også lykkes.. eller???
Sist endret av pmprsrgr; 30. mars 2018 kl. 00:27.