View Single Post
Helt enig TS. Spise bein, hud, sener, årer og fett knust sammen, tilsatt alle mulige slags konserveringsmiddler og smakstilsetninger? Noe som er tilfelle i ALT som omhandler noe som ligner farse. Er du fattig så har du råd til FirstPrice kneip til 8 kroner og en boks med leverpostei eller makrell i tomat, men nei, ikke etter å ha sett hvordan det lages. Heller ikke trøndersodd, spaghetti ala capri eller noe av dette på boks. Det er rett og slett hundemat. Jeg har smakt, og det smaker like godt eller bedre av kjøttet som er i kattematboksene.

Du kan gjøre som vietnameserne/asiatere gjør i Norge. De samler blåskjell og fisker makrell veldig ofte og de får mye fisk også. Faktiskt så trenger man ikke alt dette som myndighetene skal ha oss til å spise. Du føler deg sikkert kjempesunn når du spiser salat og grønnsaker, men hvor mye energi får du egentlig i deg? Vår urbefolkning spiste kjøtt og fett og menneskeheten lever fortsatt. I dag er også eskimoer osv. helt mettet på kun fisk og fett og de har helse i verdensklasse. Man kan argumentere for at dette er fisk, men det finnes også en stamme jeg ikke husker navnet på nå, som lever i varmere strøk, de også spiser for det meste rent kjøtt. Det er bare tull at man skal spise fem om dagen og brød og melk og alt dette. Det er fine varer, men man trenger de ikke og det er også mye av grunnen til at så mange er overvektige i dag.

Sjekk ut hva en ketosediett innebærer. Ikke at du skal følge en slik, men for å forstå hva jeg snakket om med tanke på urbefolkningen. Skulle du fulgt den ville det hvertfall blitt dyrere enn du nå opplever.

.. med mindre du f.eks fisker selv eller har noen høner og haner og kanskje en gris i hagen.
Sist endret av HippiRødstrømpe; 15. juli 2011 kl. 03:28. Grunn: Måtte legge til noe