View Single Post
Sitat av topdogg Vis innlegg
Så fordi du, og et par folk du kjenner, ikke tålte det, burde ingen få lov?

Synes du også sukker burde ulovliggjøres fordi det kan være livsfarlig for diabetikere? Eller at usunn mat generelt burde ulovliggjøres fordi det kan føre til helseproblemer?

Nei, informer og la folk velge selv. Det er selvsagt ikke noe for alle, og noen bør for all del holde seg langt unna. Sånn er det med alle rusmidler generelt, inkludert alkohol. Da er det bedre at folk får informasjon, og kanskje vet om de potensielle risiokene før de velger å prøve seg frem. Og at det er trygt å oppsøke hjelp dersom man får problem. Folk vegrer seg jo for å gå til lege med rusproblemer i dag, for da ryker plutselig førekortet, og det fører kanskje til problem med jobb, og plutselig er livet bare enda kjipere fordi man prøvde å få hjelp. Noe mer bakvendt skal man lete lenge etter.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at mer info må ut. Men sånn som det fremmes i media i dag, er at cannabis er helt ufarlig vidundermiddel og kurerer alt fra epilepsi til depresjon. Hasj er sunnere for ungdommen enn alkohol roper de, når sannheten er at mange syns jointen smaker bedre med en GT i den andre hånden. For meg må de gjerne legalisere alt vi har av rusmidler. Vi har alle våre preferanser.
Folk bruker amf som puggedop, den trenden kommer ikke til å slutte. Her burde myndighetene sørge for at de får amf og ikke metamf.
Hvorfor denne rosemalingen og forherligen av bare cannabis?

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Røyka i 6 år selv til julaften i fjor, kom hjem etter middag med familien og havnet i en liten mini-psykose. Følte at jeg ikke hadde tilhørighet på jorden, og alt i rundt meg var bare rart og jævlig. Følte meg «stor» i forhold til alt irundt meg, eneste jeg kunne tenke på var at jeg gledet meg til kvelden så jeg kunne legge meg å sove å slippe og føle på det. Da jeg våknet på dag 2 (25.12) og fortsatt kjente ting var fucked ble jeg faktisk jævlig redd for at jeg hadde klart å ødelagt meg selv for litt hasj.
Har ikke røyket siden da, og kommer nok ikke til å røyke på veeeeldig lang tid heller, har fått helt avsmak.
Tok 17 dager før jeg kjente at alt var normalt igjen og det var en sinnsyk følelse i kroppen når jeg forsto at jeg ikke var permanent fucked i hodet.

Unner ingen å oppleve det der, var helt jævlig.
Det å røyke 24/7 i flere år kommer man til å få bivirkninger av, uansett hva folk sier.

Moralen er; Hasj er ikke for alle.
Vis hele sitatet...
Minner om min opplevelse. Røykte i 4-5 år. Never again.
Vet det ikke passer for alle.
Men blir forbanna av den rosemalingen av hasj. Alle sider må frem.
Sist endret av YourGirlMolly; 17. januar 2020 kl. 00:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.