View Single Post
Hei alle sammen. Tittelen hørtes sikkert litt merkelig ut, men håper dere forstår hvorfor.

Har en kompis som jeg har kjent lenge, vi er ikke særlig nær men jeg vil jo selvfølgelig bare det beste for han. Han rulla på MDMA for første gang litt før nyåret og ble visstnok forelska i Emma. (Ikke sjokk..).

Problemstillingen her er ikke bare litt alvorlig, han likte det nemlig så godt at han tok en 8-dagers streak med å rulle. Og ja, jeg advarte han hele tiden og sa at dette er noe av det dummeste han kan gjøre. Han hadde en såpass skremmende opplevelse på den åttende turen, som jeg faktisk var med på, og heldigvis tok en pause.

Men.. pausen holdt visstnok bare en liten uke, så var han igang igjen denne helgen. For det første skjønner jeg faktisk ikke hva slags stål den mentaliteten hans må være laget av, i og med at til og med jeg sleit litt i etterkant av den skumle opplevelsen hans.

Han hører IKKE på ett eneste ord av hva jeg prøver formidle til han, og han tror han er ekspert på Molly, selv om han tok det for første gang par dager før nyttår. Han sitter heller ikke å koser seg med doser på 100mg etc.. går mye mer i doser fra 250mg+++. Høyeste han tok i den 8 dagers perioden var 400mg + 100mg redose senere og en feit J ( Weeden er vel harmløst i seg selv, men typen han gjorde det med var stuck i en loop ett par timer så tror ikke weeden bidro med noe godt der og da.)

Noen her som kan komme med eksempler på folk som har gått på smeller med misbruk av MDMA etc. Alt som kan brukes av informasjon så han faktisk kan lære noe dette, fordi hvert eneste ord som kommer fra meg er visst ikke godt nok. Er redd for at livet hans kan gå rett i dass hvert øyeblikk..

Veldig raskt skrevet, driter i skrivefeil. Har ikke veldig god tid, dere skjønner hensikten med tråden forhåpentligvis.

Edit: Om ikke dere forsto det ifra hvordan jeg beskrev han, han har NULL research om molly innabords.
Sist endret av Emilher1; 13. januar 2020 kl. 17:23.