View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg er glad jeg og. Tenk for en skam du måtte levd med hele resten av livet om du hadde fortalt en kompis at heisen ikke virker skikkelig. Bra du droppet det. Sånt er best å holde helt for seg selv i all evighet. Bedre å utvikle generell sexangst og ikke tørre å nærme seg mulige partnere fordi en er usikker på heisen enn å forsøke å snakke med noen om det, og kanskje få gode råd, tips eller kanskje få moralsk støtte eller minske stresset fordi du kunne skjønt at også andre har opplevd at heisen kan slite litt i perioder. Nei den der løste du bra altså. Åpenhet og ærlighet mellom venner, hva er vel det for noe? Sånt kan virkelig ikke måle seg mot gleden av hånlatter eller årevis med grov mobbing og sjikanering. Husk å møte alle som forsøker å dele noe intimt eller privat med deg på akkurat samme vis. Og noen er så tulling at de gjør det så skal de sjikaneres grundig og lenge. Alt de sa må deles med alle andre og gjerne forsøke å samle en svær gjeng som kan herje med tullingen. Sånt lærer de av.
Vis hele sitatet...
Har du det bra eller?

Jeg selv hjelper gledelig venner med problemene deres, men jeg foretrekker å pusle med mine egne selv. Det betyr ikke at jeg gjør narr av andre fordi de velger å dele dem med meg...