View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Men hva om ALT går slik? Jeg innså det når det jeg trodde jeg skulle bli advokat. Hadde ikke satt meg inn i hva jobben innebærer. Hadde ikke engang karakterer for å komme inn på det. Så jeg startet med å forbedre videregående. Dødfødt. Når jeg slet så med vdg, hadde jeg sliti på jussen.
Det er mye som ble prøvd.
Men hva om det kanskje ikke er jobben som går seg utover helsa di, men hvordan du har det med deg selv. Jeg klarer bare ikke å ta innover meg den der....
Vis hele sitatet...
Alt gikk slik for meg og. Ingenting fullført, Mr ubrukt potensiale som råtner på rot. Jeg har mange av de samme tankene mtp barn og familie, men som menn har vi heldigvis jævlig god tid på å loke rundt før vi må velge.
Jeg hater å ha blitt den som pusher "lykkepiller" på folk ass, men når hele perspektivet ditt er så mørkt så funker SSRIer.
Å få hodet ut av den mørke skya du bor i, så du kan se at det finnes lys der ute. Snakk med fastlegen og prøv noen måneder. Depresjon går definitivt utover helsa di og det meste annet. Antidepressiva er ikke løsningen, men det kan gi deg oversikt nok til å ta tak i det som holder deg nede.
Sist endret av Bothrops; 4. mai 2020 kl. 20:04.