View Single Post
Hehe selv skal jeg holde meg langt unna denne diskusjonen fremover, den får de to ta på privaten for lukkede dører. Det at jeg lagde tråden var kanskje mest gjort i frustrasjon fordi jeg virkelig ikke klarte å knekke koden om hvorfor dette ble en så stor sak og ikke minst at jeg følte jeg ble litt uskyldig blandet inn i dette. Samtidig ønsket jeg innspill på hva tanken bak var. For jeg følte det der og da som at dette ikke var reelt og at det på en måte var unødig drama som ble veldig overspilt og dramatisert til fulle. At festbremsen nærmest ønsket full åpenhet om at partneren er alkoholiker og det må alle vite. Det kunne i for seg vært greit om situasjonen var reell men føler vel at en så liten mengde alkohol annenhver dag er mer på linje med å drikke et glass blåbærsaft enn alkoholisme.

Sær som jeg er så blir jeg fort litt opphengt i slikt. Hvorfor folk reagerer enkelte som dem gjør. Hva som gjorde at dette ble et tema og hvorfor ble det et tema for "åpen scene" fremfor etter at jeg var dratt?

Tror ikke jeg fikk sagt så mye annet enn at jeg gjetter på at øynene må ha rullet i huet på meg og godt mulig jeg ubevist også ristet på hodet mens det pågikk. Var en merkelig situasjon.