View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Av erfaring så har det "gått for langt" når du ser tilbake på livet ditt fra da du begynte til nå og skjønner at det faktisk har skjedd en ganske stor forandring oppe i huet ditt, og da føles det som om det er altfor sent.
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om meth her..
Men kjenner meg absolutt igjen i uttalelsen, men kun når jeg ser tilbake på min speed karriere, da speed og benzo ble sjonglert for å balansere hverandre
Når det kommer til psykedelia så har jeg ikke noe vondt å se tilbake på, Hva da liksom? hvordan det gikk opp for meg at det faktisk bare er å kaste sigaretten? eller å ikke la seg sluke opp foran dataskjermen i spill og annen faenskap og heller være tilstede i den virkelige verden? hvordan jeg sluttet å spise kjøtt fordi jeg egentlig ikke liker smaken av grusomhet?
Eller hvordan at det kanskje kunne være lurt å ringe lillesøster en gang i blandt, bare for å si hei liksom?
Adhd, angst og depresjon har holdt seg selv i sjakk etter hjelp fra herr. flein.

Det er ting som har forandret seg i hode mitt, jeg er blitt ydmykt, mer skeptisk, snillere og jeg gjør mitt beste for å levne et lite ubetydelig fotavtrykk etter meg.