View Single Post
Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Nå aner jeg ikke noe om deg, men det høres ut som du er det tatovørene kaller for en scratcher... vær så snill å ikke tatover kompisene dine om du ikke er nogenlunde dreven... øv deg på deg selv eller frukt, dyreskinn etc først...
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke sant. Jeg har aldri sagt at jeg var flink inennfor tattovering. Jeg sa at jeg nylig tok min første stick & poke tattovering, som jeg gjorde selv. Det går ut på å stikke seg selv med en tattoveringsnål noen tusen ganger uten maskin. Om jeg hadde brydd meg så alt for mye om hvordan det hadde sett ut i etterkant så hadde jeg ikke brukt den metoden. Da hadde jeg heller gått inni ei sjappe og fått fiksa tattovering. Grunnen til at jeg tok min tattovering selv med ei nål er fordi at det skaper minner og den betyr/symobliserer noe for meg og kompisene mine. I mine øyne er dette mye viktigere enn en tattovering som skal ver perfekt på punkt og prikke laget av en ekte tattovør. Ser ikke ned på folk som tar tattoveringer hos en skikkelig tattovør. Kommer til å gjøre dette selv en dag, men det jeg vil få fram er at en tattovering betyr mye mer for meg som person om jeg har laget den selv i lag venner som betyr noe for meg. Jeg kommer nok for det meste til å øve på meg selv før jeg starter på vennene mine. Om jeg i det hele tatt kommer til å tattovere en kompis så kommer jeg ikke til å ta penger for det. Det skal ikke være noen form for business. Det hele er bare for å skape minner og å lage små gøye tattoveringer for meg og de som vil ha. I tillegg er jeg ganske glad i å lage kunst så jeg har tenkt at det å lage tattoveringer kan være en ny måte for meg å gjøre det på. Det hadde jo vert ganske gøy å funnet seg en ny interresant.

Sitat av moret Vis innlegg
Neeeida. Så lenge kompisene er klar over at resultatetblir skrot så er det null problem om duden ikke er dreven. De tattisene med sjel og en historie er jo de litt skeive, falmende og teite, de som ble lagd på et nach etter litt for mange pils og litt for mye weed, av en kompis som kanskje aldri har rørt en maskin før. Bare god stemning
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha moret. Jaa, er akkurat det jeg også tenker. En tattovering trenger ikke være feilfri eller full av farge for at den skal være en tattovering full av historier og gode minner. Har selv lyst å få gjort en sleeve en gang i framtiden hos en ordentlig tattovør, men for nå har jeg egentlig bare lyst å få meg en gøy ny hobby som jeg kan leke meg med

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Gå for kvalitet over pris når du skal handle tattoo utstyr, viktig å passe på at alt av utstyr er i orden og rent før du bruker det.
Gå også til innkjøp av ''Tattoo Practice Skin'' for å øve deg på før du starter på deg selv og venner.

http://www.ebay.com/bhp/tattoo-practice-skin
Vis hele sitatet...
Ja, tenktke det jeg også. Derfor jeg var litt skeptisk til de maskinene på ebay. Lurer fortsatt litt på hva maskin jeg skal kjøpe. Er ikke helt sikker på om jeg vil kjøpe fra killerinktattoo, men jeg skal prøve å gjøre litt videre research. Jeg er ekstremt oppmerksom på at alt skal være rent og bare brukt en gang da jeg tattoverer. Har bare laget en da, men jeg er veldig forsiktig. Ville aldri risikert en infeksjon. Jeg tenkte egentlig å øve på meg selv, men det er sikkert en god ide å øve seg et par ganger på "tattoo practice skin" før jeg stikker nålene i meg selv. Jeg skal sjekke dem ut litt nærmere så kanskje jeg går til innkjøp av noen sånne. Takk for tips

Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Nå aner jeg ikke noe om deg, men det høres ut som du er det tatovørene kaller for en scratcher... vær så snill å ikke tatover kompisene dine om du ikke er nogenlunde dreven... øv deg på deg selv eller frukt, dyreskinn etc først...
Vis hele sitatet...
Ble litt langt svar på det jeg skrev en kommentar over da jeg siterte deg. Kort referat + pluss litt ekstra: Jeg har tenkt å ta en ordentlig tattovering hos en tattovør. Har tenkt å lage et design for en sleeve så kan tattovøren jobbe med det som grunnlag og legge til litt ekstra slik at den blir fullkommen, men for nå har jeg egentlig bare tenkt å få en ny gøyal hobby som jeg kan drive med på fritiden og jeg er glad i kunst så det passer jo. Jeg har jo tenkt å kjøpe det tattoverings kittet, så skal jeg øve meg mye på meg selv før jeg i det hele tatt tar å tattoverer noen andre. Er ikke meningen at tattoveringene skal bli noe skikkelig fancy, er bare ute etter å ha det litt gøy, skape minner som varer for alltid og gode historier. Ha en god kveld . Faen hvor gøy det er å skrive når en er fjern , er nok utallige skrivefeil her, er ganske trøtt, men det får duge. God natt freaks, setter pris på alle svarene
Sist endret av slappegodt; 21. november 2016 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.