View Single Post
Mono, Revolver, Underwater, Oslo mek., Lompa med flere er nevnt..

Noen gamle gode og et par nye, selv om jeg savner litt noen interessante potensielle perler.

Mono: Klassiker etterhvert som er høyt på lista, alltid.
Revolver: Som sagt, det nye hippe rockish-stedet. Liker det virkelig ikke.. Dårlige lokaler og hverken et sted for å prate, danse eller noe som helst (synes jeg da).
Fisk og vilt: Nytt sted som begynner å bli ganske bra egentlig.
Lompa: Bra nok, men ikke heelt der oppe lenger.
Underwater: Egentlig et ganske ok sted, men drar liksom aldri dit Kanskje verdt flere besøk.
Oslo Mek.: Definitivt et bra sted, som nevnt. Bra stemning og bra øl.
Fru Hagen: Greit sted, men foretrekker det på sommerdager med uteservering. Er det virkelig stedet å dra hvis man skal ut å herje, Halalgeir? Får prøve å dra dit en dag nå.
Gloria Flames: Digger det bare ikke Får kanskje gi det en ny sjanse snart.
Summit 21 (SAS-hotellet): Synes ikke det er mye ved stedet som er spesielt sjarmerende akkurat; bortsett fra utsikten fra pissoaret
Skaugum/Palace Grill: Må prøve, har ikke vært der tror jeg?! Typisk sommersted? Takk for tips!
Evergreen: Kan jo være heldig å støte borti bra mennesker der og ølen er jo billig. Men ellers er jo det jo et litt grelt sted.
Cafe Tullins og Cafe Fiasco: Har gått meg litt hus forbi. Er Tullins noe bra sted man drar ut eller er det mest klassisk cafe? Cafe Fiasco har jeg gått forbi 1000 ganger (som alle andre), men ikke vært på om kvelden. Høy gjennomsnittsalder, er det ikke?
Tranen: Et sted jeg ikke har vært på lenge. Tar turen snart
Datra til Hagen: Skal prøves på dagtid. Takk for tips!
Dubliners: Yay
Rå og Baronen: Ikke helt stedene jeg velger å fra ut, men skal vel nevnes da.
Garage: Absolutt et av stedene som jeg er mest, men nesten alltid dager jeg ikke er heelt på topp. Hva er greia med at det knapt er fullt der noen gang lengre? Fredager er det jo standard glissent der kl 01! Hva er greia? Synd at det taper seg mer og mer..
J'adore: Har ikke vært der! Takk for tips.

Flott med bilder forresten, Fabianca.

Leter fortsatt etter bra utesteder, siden vi tydeligvis har mange av de samme på lista. Ønsker jo veeeldig gjerne flere forslag!

Et par nye jeg har kommet på siden sist forresten:
Btiz (i Keysersgate, St. hanshaugen/Sentrum): Morsomt, ordentlig utested som er veldig uforutsigbart og best på fredager (mest fordi det bare var åpent fredager for en tid tilbake, tror jeg).
Internasjonalen (Youngstorget): Godt kjent og kan være bra i ny og ne. Litt vel fullt ofte, men midt i klynga er det alltid et alternativ.
Hells Kitchen (Youngstorget): Ikke akkurat nytt for noen kanskje, men det kan være et bra sted hvis det ikke er aaaaltfor fullt; spesielt nå etter den verste hypen er over. Også har de jo vanvittig god pizza