View Single Post
Litt av og på. Har vært under BUP/PP Tjenesten siden barnehagen.(ADHD og ekstremt voldelig) Psykologer, psykoterapi fram til jeg var 18. Masse forskjellig for forskjellige ting. Men sluttet da jeg ble 18, volden har jeg mer eller mindre sluttet med. Men masse andre ting jeg aldri fikk has på. Så da sluttet jeg på medisiner.

LSD: jeg bruker da syre til å rydde opp i tanker og minner. Finner lsd ekstremt effektivt og som andre nevner; man prøver gjerne noen ganger og man fikk jo som regel svar på mye. Så gikk det 5 år. Jeg stod igjen på holka og fant ut at det var på tide igjen. Og enda så prøvde Lucy å fortelle meg et par ting!

Jeg syns spessielt LSD kan brukes til mye mer enn bare spørsmål du lurer på da. Det er min egne form for Psyko Terapi som jeg liker å kalle det!

Stoler såppas på Lucy nå st selvom det virker litt heavy en periode så stoler jeg på at dette er det jeg trenger og alt av det negative løsner og kommer ut i form for: tårer, snørr og latter. helst samtidig.

For en utenforstående så høres det helt sikkert helt sinnsykt ut. Men en liten Seal Team referanse. «Jeg finner roen i galskapen»