View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Knask Vis innlegg
Det er en ekstrem opplevelse på så mange forskjellige måter så hvis du ikke ønsker å trippe så lar du bare være å gjøre det. Hva er det du ønsker å oppnå med psykedeliske stoffer her, trådstarter
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål egentlig. Vet egentlig ikke helt hva jeg ønsker å oppnå men å ta det igjen, annet enn at jeg synes det er svært fascinerende. Det som holder meg tilbake er vel at jeg ikke er så glad i den mest intense delen av trippen, spesielt oppturen der jeg tenker alt fra at jeg tror jeg er "gud" (alt og ingenting, og alt det der) til at jeg begynner å stille spørsmål ved eksistensen etc.

Mange liker jo den delen godt og synes det er høydepunktet, men selv er jeg en person som liker å ha "kontroll og bakkekontakt", og trives best noen timer ut i trippen når jeg klarer å surfe på en bølge av kun gode vibber. Jeg har noen kompiser som tar det ganske ofte kanskje hver andre eller tredje helg, og jeg skjønner ikke at de orker det. De tar riktignok ikke mye, kanskje en halv lapp bare for å dyppe tåen litt i vannet.

Jeg har også prøvd mindre doser, men blir likevel dratt rett inn i universets senter hver gang. Kanskje fordi jeg har hatt noen seriøse heftige tripper før og derfor har lettere for å styre tankesettet mitt inn på den "frekvensen". Ikke vet jeg, men nå om dagen liker jeg bare å tenkte tilbake på alle opplevelsene jeg har hatt med psykedelisk, og kanskje jeg prøver det en vakker dag. Men som flere skriver her, så er det ikke noe man skal forhaste seg med