View Single Post
Tysta på, så henvist videre til tysting. Greit, notert, passe frikete policy dere kjører. Jeg visste jo at tråden var under direkte overoppsyn, så mitt tilsvar var pga. manglende begrunnelse eller ansvarstakelse for slettingen. Hvordan skal jeg bli bedre hvis jeg ikke vet hvordan jeg dreit meg ut? Og hele tråden er jo allerede trolling, ikke første gang flashback.se-runaways har endt opp her for å "fiske etter norske problemer". JEEZ.

Mitt problem er så følgelig todelt:
1. Kriteriene som ligger til grunn for hva som slettes/beholdes er ekstremt uklare. I den aktuelle tråden er de tre innleggene over mitt først to individer som tydelig ikke engang har lest gjennom hele tråden og moraliserer, så kjekler. Så én som moraliserer over moraliseringen.

2. Jeg vil tro at terskelen for at mods sletter enkeltinnlegg etter eget forgodtbefinnende senkes betraktelig dersom hen er den eneste av moderatorene som noensinne får se innlegget.

Må løpe, spent på å se hvordan denne tråden er "ryddet" opp i når jeg logger på ved neste anledning. Takk for dialog sålangt.
Sist endret av tihihihi; 8. februar 2018 kl. 15:54. Grunn: la til "for å "fiske etter norske problemer""