View Single Post
Det høres jo ut som du er den perfekte kandidaten til at det kan hjelpe deg, jeg har ingen erfaringer med det selv, men jeg har lest og hørt en del om det. Og jo, dette kan absolutt være en vidunderkur, det er i alle fall svært mange som hevder det.

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å sjekke ut denne podcasten (JRE #646 - Dr. Dan Engle & Aubrey Marcus), de snakker litt om alt mulig rart i starten, men etterhvert blir det veldig interessant. De snakker blant annet om Ayahuasca, Ibogain og Psilocybin, og hvordan disse kan fungere for psykisk selvforbedring og til å kutte misbruk av narkotika osv.

Man skal helt klart ha respekt for det, og det er som du sier dessverre ikke så mye statistikk å oppdrive på det. Du høres jo ut som en oppegående person med selvinnsikt, og det faktum at du er skeptisk er jo et tegn på at du er oppegående og ikke kaster deg ut i noe uten å ta forhåndsregler

Her er forøvrig noen dokumentarer, jeg har ikke sett de selv, men det er nok lurt å lese/se seg opp på så mye som mulig før man bestemmer seg for å gjøre det eller ikke.

Dersom du ender opp med å gjøre det så må du definitivt komme tilbake med en oppdatering!