View Single Post
Hallo! Jeg sitter å lurer på, hvorfor er folk så glad og fornøyd med livet sitt? Hvorfor er folk så voldsomt positive? Hver eneste ting jeg ser på nyheter osv, inneholder noe negativt, jeg er ikke fornøyd med dette "livet", jeg har hatt mine problemer gjennom oppveksten, broren min som jeg så så opp til, tok livet sitt, jeg har vært sååå nære ved å dø, rett og slett pga hovedpulsåren min vokste og vokste uten at jeg viste det, også videre.. Men jeg vet at jeg ikke er alene med depresjoner osv, men HVORDAN klarer folk å være så positivet?!

"Vær glad for at du lever!
"Livet er herlig!"
"Se positivt på ting!"

sier folk til meg, men HVORDAN forventer de at folk skal klare det? Når det er så mye som har snudd tankegangen liksom? Såklart har folk forskjellige måter å takle ting på, noen prøver å være positive for å håpe at det endrer tankegangen, andre holder det helt inne, andre snakker ut om det, men hvordan kan noen mennesker mene at livet er så perfekt?

Greit, jeg har ikke hatt problemer hjemme eller kranglet med mine foreldre eller noe sånt, men når jeg ser rundt meg, så ser jeg nesten ikke noe annet enn negative ting, narkotika, vold, krig(på nyhetene), selvmord osv... Klarer ikke folk innse at verden ikke er så perfekt som man har blitt lært til å tro?
Jeg er også en som er der for vennene mine, jeg er en av dem som driter i seg selv, og bare tenker på at andre har det bra.

Kanskje dette høres totalt fucked up ut, jeg bare følte for å få ut noen tanker, no offence til noen.

Fortell hva dere synes!
Kim.
Sist endret av Bruskork1; 1. september 2010 kl. 20:17.