View Single Post
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Digger at dere driver med musikk og synes dere burde fortsette med det. Men sippete gneldring over trap beats plasserer dere vel i sjangeren pop den dag i dag. Veldig uoriginalt. Hadde vært kult om dere spilte instrumenter heller.
Vis hele sitatet...
Godt å se at tarmen enda er varm og dette er egetlig ikke en kritikk til den jeg siterer, men, gneldrete sippemusikk kan være kult det, det er ikke problemet med de låtene jeg har hørt.

Problemet er, dårlig miks/master, dårlig tekst, dårlig engelsk og det faktumet at det hele bare blir en grøt av lyder..

Jeg tror jeg kan forstå hvor dere komme fra, hva dere vil formidle og det er bra, men utførelsen er hinsides dårlig. Videoene, vokalen, autotune er verre enn mangel på sangstemme.

Det er hardt å ha mye på hjerte og ikke finne en arena å få det ut på, så at musikk har blitt en form for utløp av følelser er kjempebra, men dette, nei sorry dude, dette blir rett å slett cringe..

Jeg ser hva du/dere gjerne vil ytre, og det er relevant, men det er så 4 sporskassett i kjelleren til mamma, at det ikke kommer frem..

Med det sagt, ikke gi opp, øvelse gjør mester og jeg er rett der, må gjøre musikk så jeg slipper å folde hendene rundt naboens fristende hovedpulsårer til øynene ruller bakover i skallen så det blir stille, men dette er ikke bra nok bruh...