Tråd: Skyte heroin
View Single Post
du kan få et bra kikk selv om du ikke tar heroin hvist eg hadde hvert deg hadde eg ikke gjort det for du ser de som sitter i nygårdsparken. du har et helt liv forran deg du har en familie som du kommer til å miste hvis du driver med det og ingen vil ha kontakt med deg. så eg personlig råder deg sterkt til å ikke gjøre det men det er ditt valg. for det kommer uansett til å gå til helvete med deg hist du gjør det.

det kommer altid en ny dag eg har hatt selvmords tanker men eg gjør det ikke for det alt vil ordne seg til slutt bare vent å se og gi faen i det drite der for du vil angre så jævlig. det er bedre å få adrenalin kikk i stede og å få en familie en gang få unger få en fet jobb. ikke gjør det selg det bli kvitt det for du har mulig heter det er for mange narkomane og vi trenger ikke en til. hvist du har problemer snakk med noen om det en en god venn eller noe eller en fetter eller kusine det er vert det en å skyte heroin. eg mener alt det eg sier du har så mange mulig heter ikke kast de bort