View Single Post
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Der er jeg enig med tormaroe, det som blir produsert av "gjennomsnitts-php-programmereren" er særlig labert. Det er ikke språket sin feil, for man kan egentlig få til det mest utrolige hvis man vil. Hvis man ønsker det, kan man gjøre sine egne optimaliseringer eller utvidelser til språket. Det er herlig i seg selv.
Vis hele sitatet...
Eg kan ikkje semjast med detta. Om nokon lagar ein pistol utan sikring, og han stødt går av og tek livet av folk, er det likevel reint umoralsk — sjølv om han er lettare å take i bruk. I praksis vil alle nemneverdige prosjekt vera i eit sosialt kodemiljø, og då er oftast fridomen til last — ikkje til gode. Folk misbrukar det dei kan misbruke. Småe «hacks» kan sidan bli overtekne av andre, og om koden er bos, så fær den nye utviklaren ein retteleg jævlig jobb. Det strid med Kants kategoriske imperativ og fører til ei forderva, skiti verd. Jamfør BioPerl-helvete — som eg kan garantere er sers ekte, og som lyt vera til eksempel på kor fårleg fridom kan vera, just som Holocaust er eit døme på kor fårleg nazisme er.

Men på en annen side, når det kommer til Microsoft og den platformen de har laget, så er det jeg selv heller aller mest mot. Ikke på grunnlag av at jeg nødvendigvis synes C# eller .NET er det beste førstespråket, men fordi det er det jeg synes er mest produktivt i forhold til det jeg utvikler. Når man med så enkle grep, og med så gode verktøy kan designe og utvikle store arktitekturmessige løsninger over flere lag, på kun kort tid, så er det noe som forteller en at her er det noe som er et godt stykke arbeid bak.
Vis hele sitatet...
.NET er eigentleg ganske fantastisk. F# gjer funksjonell programmering til noko praktisk og enkelt.