Tråd: Groguide
View Single Post
Takk for tips El mucho ! Jeg har lest en god del lignende informasjon om dette problemet med spinnmidd, men det jeg har kommet frem til er at renslighet er gull verdt.. Først og femst rommet , og så rengjøre plantene også, hvert blad fuktes ofte, så midd som ikke digger fuktighet ikke bosetter seg. Og MAASSSE vifter . så alle bladene dirrer.
Men folkens ! KJØP KULLFILTER ! ! ! Jeg var en uke før høsting nå, 13 STORE 'Trainwreck' !! Og jeg hadde også 24 stk en mnd uti blomst. Plus endel stiklinger.. ca 50 stk. Så la jeg meg til å sove etter å ha røyka en hjemmelaget hasj-nattis. Vet ikke om jeg sovnet helt, før jeg hørte det dunket HARDT på døra. Jeg svarte ikke seff, siden det kunne vært en full idiot. Dunkingen sluttet i over 2 minutter, før det plutselig smalt som faen ! Da løp jeg uti gangen for å overraske 'innbruddstyvene', som var snuten istendenfor!!!! JA da var det gjort.
En politimann hadde stoppet en bil oppi gata , lukta mistenkt sjåføren for å ha røyka weed. Så skjønte han at det ikke var fra bilen , og luktet seg helt opptil huset mitt, tilkalte forsterkninger og ja... KL 4 natt til idag skjedde dette. Jeg slapp ut kl 10 i morges etter et avhør, hvor jeg forklarte hvorfor jeg gjør dette, nemlig pga at jeg hater å kjøpe hasj som er blandet ut med plastikk, og asfalt. Og jeg liker heller ikke å støtte den organiserte dritt-sellinga rundt i byen. Han skjønte det godt , og var kul nok til snut å være.. Så da venter jeg på rettsak, og sitter her uten lamper
Hva tror dere jeg kan få for dette...? Jeg skal forberede meg no jævlig til rettsaken. håper på bot for eget bruk eller samfunnstraff.. :/
EN UKE TIL SÅ HADDE JEG HATT RÅD TIL KULLFILTER ! 2 UKER TIL HADDE JEG HØSTA !