View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Madworld Vis innlegg
Vanskelig og gjøre en slike feil på Live Tv
https://www.youtube.com/watch?v=677i43QfYpQ
Vis hele sitatet...
Dei har garantert staga bullet points om ting dei har høyrt, men som dei ikkje endå har publisert. Dei har antakeleg hatt kjelder som seier at bygget har omfattande skader, og kan rase - og lager klar meldinga for å spare tid.

Så har en eller anna person fat fingers - og publiserer det.

Alternativet - at BBC og all verdens media var med på konspirasjonen er absurd. Faktiske konspirasjoner med eit par hundre deltakarar legger jo stortsett som ein forbanna sil. Her foreslår du konspirasjon med minimum ti tusener av deltagere - og alle som en har holdt kjeft...

Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
En slik nedlatende tone kan du holde deg for god for. Å sparke en som ligger nede er ikke særlig pent.
Vis hele sitatet...
Kutt ut offermentaliteten din. Eg gjekk grundig gjennom i forrige innlegg kvifor det er svada og hersketeknikk frå deg. Det tar seg mildt sagt jævlig dårleg ut.

Sitat av Jeg er komisk Vis innlegg
La meg gjette, BBC gjorde en liten feil med Saddam sine masseødeleggelsesvåpen også
Vis hele sitatet...
Nei, det er jo ei relativt kjent sak at USA tok feil på det punktet, dels på grunn av sviktande etteretning. Forøvrig er det jo verdt å merke seg at det tok relativt kort tid før det var åpenbart at USA var tatt med buksene nede på det punktet, og det er godt dokumentert... Britane sette ned ein eigen komite for å gå gjennom saka.

Sitat av Pentiax Vis innlegg

Jeg har har selv stilt spørsmål ved den offisielle etterforskningen, i hovedsak rundt WTC7, men mine argumenter ble tilbakevist av flere logiske forklaringer her og det aksepterte jeg uten problemer.
Vis hele sitatet...
Og det er sterkt gjort. Å innrømme at ein har tatt feil er ikkje alltid enkelt - iallefall ikkje offentleg slik du gjer. Men det er ein bærebjelke i ei rasjonell tilnærming til tema - kjem betre informasjon på bordet bør ein forkaste det ein trudde ein visste.
Sist endret av vidarlo; 24. september 2018 kl. 07:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.