View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er relativt lite som tyder på det. Rett nok hadde amerikansk etteretning alle bitane i puslespillet, men dei hadde ikkje ressursar til å legge alle tenkjelege og utenkjelege puslespel. Difor vart ikkje informasjonen gjennomgått før etter angrepa - og det var enkelt å trekke linjer frå kjente kaprarar til Al Qaeda.

Hugs at veldig mange amerikanske konspirasjoner vert avslørt rimeleg kjapt. Iran-Contra er eit døme. Watergate eit anna. "Let it happen on purpose" som det du refererer til er omtalt som ville vore eit politisk jordskjelv i eit USA som er nasjonalistisk anlagt.

Ein kan godt sei at etteretninga var inkompetent som ikkje oppdaga spora i materialet dei hadde tilgang på, men det er ein viss skilnad på aktløyse og overlegg. Og så langt har eg ikkje sett spesielt god underbygging av LIHOP.
Vis hele sitatet...
Beklager sent svar, følte for å nevne at jeg ikke lenger mener det jeg skrev. Tror heller et dårlig samarbeid mellom etater som FBI og CIA bl.a heller kan ha vært en faktor. Husker en bruker nevnte tidligere i tråden at CIA tilbakeholdt viktig informasjon fra FBI osv.