View Single Post
Dorullnisse:

Jeg har har selv stilt spørsmål ved den offisielle etterforskningen, i hovedsak rundt WTC7, men mine argumenter ble tilbakevist
av flere logiske forklaringer her og det aksepterte jeg uten problemer. Jeg erkjente at teoriene rett og slett var feil og at mange såkalte
YouTube eksperter enten er skrullinger med vrangforestillinger, eller så tror de ikke på teoriene selv og mulig har et økonomisk motiv
bak det.

Alex Jones er utestengt fra de største sosiale plattformerne nå, men han klarte å bli mangemillionær grunnet sine millioner av følgere
og støttespillere. Nå vet jeg ikke om han tror på konspirasjonsteoriene sine selv, men at han har tjent seg søkkrik på det er
det ikke tvil om.

Du bærer preg av å tillegge deg selv en offerrolle i eskalerende grad for hvert innlegg du skriver, og din skisse her av skaden på
bygget stemmer ikke overens med hvordan skadene oppsto 9/11 i virkeligheten. Og som flere har påpekt blir dette en veldig misoppfattet
forståelse av elementær fysikk, eller total ignoranse.

Tegningen din speiler et bilde av en person i fornektelse av virkeligheten som er helt i grenseland mot det parodiske, ja
nesten på grensen til å mistenke deg for å være et troll, men det skal jeg holde meg for god for.

Du kan i det minste sette av en halvtime å sjekke opp argumentene du har fått servert på sølvfat gang på gang, spesielt av Provo og vidarlo, og ikke bare totalt ignorere alt?

Jeg ble motbevist av å forholde meg ydmyk og akseptere at noen ganger tar man feil, og vet du hva? Det tror jeg du har godt av også.