View Single Post
Trådstarter
54
Sitat av mekaniker1 Vis innlegg
Har du lyst til å være fornuftig da? Hvis jeg skjønner deg rett så har du ikke holdt på så alt for lenge med dette her? Rusen er god jeg skjønner det veldig godt,men du bør ta det som en kraftig advarsel hvor dette kan ende ang organene dine på lengre sikt. Hvis du ikke klarer å slutte, men innerst inne vil komme deg ut av dette bør du fortelle legen din om det. Har kommet meg ut av alkoholmisbruk og livet har fått en ny mening. Alt er bedre Du velger selv hva du gjør men jeg tror du skjønner hvor dette bærer avsted, eller?
Vis hele sitatet...
Jeg har egentlig lyst til å være fornuftig, samtidig tror jeg at jeg er delvis deprimert, noe som overskygger litt av en fornuftig tankegang. Jeg har misbrukt alkohol lenge, det er ikke noe nytt. Ikke vival og imovane mikse med alkoholen heller. Og den har jeg delvis kuttet ut. Helt til jeg for en måned siden fikk Paralgin og begynte å mikse det, først da kjente jeg på en rus jeg likte ekstra godt.
Jeg har tidligere røyket hasj daglig i noen år, men sluttet for 2 år siden ca.
Jeg blir oppfulgt med sporadiske prøver, så jeg rører det ikke, men denne coctailen som nevnt over gir meg tilnærmet lik den effekten hasj gjorde. Og det skal sies at hasj alltid har vært min største svakhet av alt man kan ruse seg på.
Jeg tror jeg er veldig ambivalent ang. Hva jeg vil. Men jeg lurte bare på, som jeg skrev i første innlegg, hvor mye er for mye.