View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av monoxide Vis innlegg
Da har du vært flink/heldig med forberedelse, som er alt for en skytter. Jeg er ingen lege, eller sprøytenarkoman så jeg kan ikke gå inn på det tekniske altfor mye. Derfor kan jeg ikke fortelle deg hvilke piller som er verre enn andre å sprøyte inn i en blodåre eller i en muskel. Det er ikke bra uansett.

Det mest åpenbare er jo de tablettene som virker irriterende, har ødeleggende effekt på innsiden av blodårene og områder rundt som kan resultere i årekollaps, piller inneholder hjelpestoffer med "vonde" intensjoner som f.eks blir med i lungene eller andre steder i kroppen og lager propper, bindestoffer som ødelegger organer, forårsaker abscesser, nekrose/koldbrann, andre typer infeksjoner, hjertestans, slag, plutselig død, koma, overdose etc.... Det er farlig å injisere piller som er ment for oral/rektal/sublingual bruk uansett hvor mye du vrir og vender på det.

Nøkkelordet her er filtrering, med kun bomull eller sigarettfilter så vil det bli med partikler i blodomløpet som kan forårsake ovennevnte jævelskap.
Så det er viktig å bruke mikronfilter, hygiene og hodet når en leker med livet. Gjerne sigarett/bomullfilter først, så mikronfilter. Jeg vet at det som regel går bra for de fleste som skyter piller, men uansett er det ikke uten risiko.

Men har hørt ritalin, concerta og div adhd medisiner, tramadol, lyrica, metadonpiller og slow-release tabletter skal være værstinger, spesielt tabletter med MYE hjelpe/bindestoffer kontra virkestoff.

Om du leser deg opp på hva noen av disse stoffene har som oppgave i en tablett å gjøre så finner du fort ut at du balanserer på en svært tynn tråd..
Vis hele sitatet...
Du har helt rett i det du skriver, men denne tråden handlet jo i utgangspunktet om morfinsulfat (Dolcontin, Malfin, etc), så ble litt usikker når du skrev at det var absolutt noe man ikke bør skyte. Selvfølgelig bør man ikke skyte noe som helst, med mindre det er en form for injeksjonsvann og samtidig bruke hodet som du skriver.

Utav de medisinene du oppgir, så kan jeg være veldig enig med Lyrica. Det funker som bare pokker intravenøst, men er meget skadelig for årene. Ritalin (og andre metylfenidat preparater uten depot-funksjon o.l) har jeg derimot hørt at det skal være ganske greit å skyte, så lenge man filtrer skikkelig og ikke koker innholdet (skal bare knuses, ha vann, la det trekke, trekke det opp i pumpa via et filter, skyt, bam!).