View Single Post
Trådstarter
3
Trippyking, jeg gadd rett og slett ikke svare Monoxide på den tette kommentaren han/hun kom med. Det var jo en ren nedsettende kommentar til meg som har vært avhengig av opiater i nøyaktig 20 år, (og jeg er fremdeles et svært oppegående menneske med fast arbeid ved siden av mitt eget firma som går meget bra!), så mao det er svært tydelig at Monoxide tar alle oss IV brukere "over en og samme kam).
Slike mennesker møter jeg nesten ukentlig, men ser jo tvert at de innbiller seg at en IV bruker er et litt mindre opplyst menneske enn hva de selv er og at de selv er mer verdtvsom et menneske enn hva vi IV brukere er.
Du skriver godt, du formulerer deg veldig grundig og saklig så utifra dette skjønner jeg at du også er et meget oppegående menneske, Trippyking. Godt å lese slikt fra mine med mennesker!

Før jeg skrev Trådstarteren hadde jeg kokt 4 100mg Malfin, og jeg gjorde som jeg gjør med Dolcontin. Eneste forskjellen var at jeg tok etter hvert som de hadde kokt litt ut det laget med gelatin(?) Som la seg i løsningen og kastet dette. Jeg ble frisk av disse 4 100mg og det var jo nettopp det jeg var ute etter. Er sjelden ute etter å ruse meg, kun å bli fri fra mine abstinenser.

Takk for svar Trippyking, satt så uendelig stor pris på atvdu forsvarte meg underveis også! Kunne ønske jeg kjente deg!

Til Monoxide, hvorfor i det hele tatt svare når du overhodet ikke har den minste peiling på hva du skriver om? Det må jo være kun for å nedverdige et annet menneske, som kanskje har hatt et helt annet liv enn deg selv. Så spørsmålet mitt til deg er da, hvorfor er du i det hele tatt her inne??

Ha en fin dag Trippyking, var en ren glede å lese innleggene dine! :-D