View Single Post
Siste du må gjøre er å plage ledere høyere oppe med det som for dem vil oppleves som en egosentrisk pissekonkurranse. Nå vet jeg ikke hva slags kode det er snakk om eller hvordan den fordeles dere imellom, hvordan de oppdateres relativt til hverandre etc., så dette blir litt på måfå; men jeg ville "tagget"

...kom ani.::
tagget koden med skjulte tags som å alltid starte variabelnavn med noe distinkt etc. Eller du kan bruke initialer enkelt og greit.

Det som er viktig er at du, når dette skjer igjen, kan gå rett til aktuell overordnede og forklare det at "dette skjer nå for tredje gang; det gjør ingen ting, men jeg synes ikke det er en ok måte å jobbe i team på. Derfor har jeg merket kjapt, ser du her kan du se at alle disse funksjonene følger denne merkingen, fordi jeg regnet med at dette skjedde giejn. Vil ikke lage trøbbel eller kaste vekk tiden din, bare litt surt å se andre ta æren for mitt arbeid, see you around bøddddy"

Ikke presenter det som et problem, for det er det ikke. Det er bare litt kjipt for de som gjerne har litt ambisjoner, dersom du alltid undergraves vil du aldri gjøre deg bemerket som produktiv koder. Dette forstår alle I ledende stillinger.
Sist endret av Tøffetom; 24. juli 2017 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.