View Single Post
Kjenner meg igjen i mye av det du skriver TS, hadde selv veldig angst og et dårlig selvbilde en periode.
Grunnet det hadde jeg egentlig ikke lyst til å prøve psykadelika før det var over ettersom jeg hadde lest flere steder at det kan gjøre ting værre.
Leste meg grundig opp på cubensis (som var mitt første møte med sopp) var ute i skogen med noen kompiser og vi tok ca 3g hver.
Vi hadde det kjempe morsomt selvom vi egentlig bare gikk rundt eller lå på bakken og så på ting og lo av ting.
Etter dette har sopp alltid fasinert meg så etter et par turer på cubensis ble jeg med noen andre kompiser og plukket flein.
Vi endte opp med å koke opp rundt 350-400 sopp og den ene koppen jeg tok var mer en nok.
Ble stuck i en tankeloop, måtte legge meg ned, frøys og følte meg veldig uvel, etter ca 1 time føltes det ut som hodet mitt bare restarta seg.
Det var litt som når du drar ut stikkkontakta til radioen og det blir helt stille.
Gikk ut og satt meg med gutta igjen og begynte å se på skyer, vær eneste sky jeg så var formet som enten hodeskaller eller sopp i forskjellige former og vinkler.
Etter dette har jeg vært veldig forsiktig med flein, men etter den opplevelsen så har jeg heller ikke sliti med angst eller dårlig selvbilde.
Jeg er litt mer open minded og ser positivt på veldig mye mer en jeg gjorde før.

Etter dette har jeg testet ut litt mere forskjellige psykadelika, noe vil jeg prøve igjen og noe kommer jeg til å holde meg langt unna.