Tråd: Maktmisbruk!
View Single Post
Explorer of life.
KapteinKush's Avatar
Trådstarter
13
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Du hadde på deg 50.000, softgun og en digital vekt som er gunstig for å veie nark. Pluss du har tidligere narksaker på deg og våpenbesittelse. Også kaller du det maktmisbruk og spør om de har lov??? Til og med jeg tror ikke på deg når du sier det er sparepengene dine. Hvis du ikke får dokumentert at det er sparepengene dine så tror jeg ikke du får sett noe til de. Ikke helt sikker dog.

Edit: og ja, det er ekstremt langt innafor det som ble gjort
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det kan se en smule misstenkelig ut, men fakta er at jeg har ikke gjort noe galt, annet en å være i besittelse av "våpen" dvs en ødelagt softgun.

Politiet vet at jeg røyker cannabis og det er ikke noe jeg legger skjul på, og ja, jeg bruker den digitale vekten min til cannabis.

Poenget er at det blir vanskelig for meg dokumentere sparepenger ettersom at man ikke får noe form for kvittering når man får penger i gave eller gjør småjobber for folk. Og politiet HAR IKKE LOV til å ta 50.000kr fra en person bare fordi de finner en ødelagt softgun, i bagen, i bilen til en hjemløs person som ikke har noe annet sted å ha noe som helst. Bare fordi jeg tidligere er blitt tatt for bruk av narkotika og våpenbesittelse.

Før jeg møtte politiet hadde jeg et sted å sove for nattet, penger nok til mat, penger nok til leilighet frem til jeg skaffer meg jobb, og telefon jeg kunne kontakte venner og familie på.

Når jeg gikk fra stasjonen hadde jeg ikke noe sted og sove fordi klokken var 02:00 på natten og han jeg skulle sove hos hadde for lengst lagt seg, 0 kr, et intenst hat mot staten, og på toppen av det hele hadde jeg ingen tlf til å ringe noen for å finne et sted å sove.

Moralen er, politiet gjorde meg om fra en blid, selvstendig og snart produktiv samfunnsborger. Til en bitter, hjemløs, hjelpeløs boms, som nå må leve på andres godvilje eller statens kasse bare fordi de har lyst på et feit lønnstillegg.

Korrupte svin.

Sitat av nso Vis innlegg
Hva mener du med det? Fant de 10g cannabis i bilen i tillegg til en digitalvekt, 50.000 kr og en softgun?
Vis hele sitatet...
Jeg ble for rundt 10 dager siden misstenkt i å eie en pose med 10g cannabis fordi jeg oppholdt meg i nærheten av der den ble funnet.

Jeg fikk skylden fordi jeg tidligere er tatt for "cannabiskjøring" som det heter.

Sitat av entropi Vis innlegg
Det er jo litt vanskelig å ha en lov om at politiet ikke har lov til å mistenke folk som ikke er skyldige.
Vis hele sitatet...
Det skjønner jeg jo. Men tror ikke at de har retten til å ta sparepengene mine bare på misstanke.

Jeg tror det bare er noe tull som ble funnet opp bare sånn at de korrupte jævlene kan dele pengene mellom seg selv.
Sist endret av KapteinKush; 24. november 2016 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.