View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Første gangen er jeg usikker på, men mener det var på en guttetur med fyll i syden. Ble noen sånne runde i alderen 22-28 år sånn ca. Da havnet vi litt utpå alle sammen, og bare lo av det i etterkant.

Siden har jeg stort sett kjøpt/fått blowjobs/handjobs i forbindelse med massasjer. Sist gang for et par uker siden, på thai-massasje.

Jeg føler ikke mye skam etter å ha blir runka som avslutning på et massasjeinstitutt, for meg er det også en form for massasje og en del av kroppen min, og når de bare bruker hender føles det nesten naturlig at de også masserer der, hvis de tilbyr seg dette.

Det føles mindre bra å med samleie så det er maaaaange år siden, ikke gjort siden den nevnte fest-alderen.
Vis hele sitatet...
Hvor mye koster en ordinær massasje? Spurte du spesifikt eller lot du dem bare fyre løs der nede?

Kunne ikke tenkt meg dette selv da jeg er gift, men jeg er nysjerrig på hvordan pris eller "bonus" bestemmes, og hva som skjer hvis man er uenig i prisingen. Kommer det en gjeng med vietnamesere som banker deg opp?