View Single Post
Ved usikkerhet rundt hvilken referanseverdier man skal forholde seg til, kan jeg opplyse om at de i start innlegget mitt er de samme som brukes av den kanskje mest anerkjente andrologen i Europa om vi bruker antall citations som målestokk.

Dokument med original signatur kan lastes opp for verifisering om ønskelig.

Jeg la nå også merke til at jeg enda ikke har fylt inn referanse-verdier på hva dem markørene hva angår blodfett-profil som kanskje er det viktige å ha kontroll på skal man unngå ikke-reversibel dårligere helsetilstand og mulig forkorting av livet.

Jeg ønsker kun først snakke med er kardiolog om tema. Håper da en moderator kan være behjelpelig med å legge det inn i listen slik at vi holder tråden ryddig og oversiktlig.

Jeg lurer også litt på hva dere tenker om jeg at jeg deler hvordan toppidrettsutøvere doper seg uten å bli tatt og mine tanker om hvor omfattende dette er i idretten. Dette er jo et veldig betent område å bevege seg ut på. Såvel som å dele min mening om Johaug saken som er en morsom sak for meg ettersom clostebol i kombinasjon med andre midler sannsynligvis er hva jeg selv ville satt henne på om jeg skulle vært hennes doping"doktor"
Sist endret av DrPerception; 5. september 2020 kl. 03:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.