View Single Post
Dette høres akkurat som noe jeg akkurat har gått igjennom med nav selv.
Saksbehandleren jeg hadde ga blaffen i alt jeg sa, nekta å betale ut husleia vi hadde kontrakt på, livsopphold og slikt.
sendte sikkert 15-20 klager på denne saksbehandleren samt service på mitt lokale nav uten at det hjalp, møtte opp der nede og ba på knær om å få bytte saksbehandler. 6mnd etterpå får jeg telefon av en ny saksbehandler jeg har fått, den forrige hadde slutta (sparken tror jeg)
Men så startet nesten alt på nytt, ble meldt på jobbkurs som skulle være 2 ganger i uka, fikk beskjed om at han som holdt kurset skulle ringe meg og fortelle hvor jeg skulle møte opp for at alle kravene for at jeg skulle få penger skulle bli infridd, tok 1mnd uten at jeg har hørt noe som helst, sendte mail til saksbehandleren min og etterspør denne kurslederen og får høre at han hadde prøvd å ringe meg den og den datoen på det og det tidspunktet og at han skulle be han ringe igjen, eneste anropet i den tidsperioden jeg hadde var ifra min mor og nå har det gått enda en mnd uten at jeg har hørt noe som helst.

Nå er sikkert ikke dette akkurat det samme som du forteller om men føler det er ganske likt når det kommer nav ansattes oppførsel.