View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Etter som at skolen/rektor gav meg ett skjema der han hadde skrevet ned alle mulige slags stoffer og at jeg ikke løy(dvs at jeg krysset av på alle stoffene jeg var posetiv på) resulterte det i at politet kom opp på skolen med hunder og hele pakka.. jeg hadde praksis(jeg går kokk) og det kom 2 sivilkledde onkler opp og hentet meg.. med sånn "fæncy" dings i øret ogsånn.. mens 2 uniformerte onkler gikk rundt med en liten(erhm.. stor) hund og hadde rassia inne i garderoben..
Jeg måtte i avhør.. der jeg sa at jeg ALDRI hadde innrømmet noe som helst.. (hehe) og at jeg var sluttet å bruke stoff for flere år siden.. Jeg begynte åsså å slenge dritt om alle som gjorde det... og hvor harry det var.. tilslutt kom onkel med god viljen og jeg slapp ut fri som en frosk..

(LES: skolen/onkel tror visst at jeg er så dum at jeg virkelig LEGGER ulovligheter innenfor skolens/politets rekkevidde)

Det jeg gjorde var å finne meg et toalett..hver dag når jeg kommer på skolen legger jeg de nødvendige ulovligheter der..(oppi en lampe, som jeg vil karaktisere som en VELDIG "safe" plass, ettersom at jeg ikke er den eneste som bruker det toalettet)

Så nå er rektor MEGET forbanna på meg, fordi han ikke han bevise en dritt.. og politiet glad i meg fordi de TROR at jeg kommer til å angi diverse personer(som jeg egentlig allerede har gjort) eneste er at de folkene som jeg har anngitt IKKE driver på med en eneste ulovlighet.. hehe.. så jeg tipper mammsen og pappsen til gullungene får seg en overaskelse når onkel står på døra med hunder og hele pakka

(les: det er folk jeg har hatt noe imot hele mitt liv, men aldri har kunne gjøre de noe fordi de er hjemme i heimen sin 24/7 (men alikevel er de noen komplett idioter)

-sp3q